Friday 24 April 2015

Mali Krystal- Spune-ne un fapt aleatoriu despre tine.

 Spune-ne un fapt aleatoriu despre tine. Im dublu articulat versiune picioare, ne? O am Reclamatia un Ca Sa le îndoi tot zdrobi de Moduri lol. Nu animal Aveti ne de companie scoate DIN sarite? Probabil .. Ingrijire Oamenii Nu Sunt deschisi! Ce Sunt asculti in Prezent la? Niciodata Vedea mâine! Linie LUCRUYour Cuprinde mai multe genuri , Dar Aveti Vreo preferinta ne? N / Ca  Spune circa am o preferinta. La FEL CA? UE în spatele camerelor de vederi Luat imi place sa se ​​amestece Cateva genuri Împreuna.  Ce este o zi obisnuita ca pentru tine, Ca model de de ONU. eu nu fac de FAPT o multime de modelare, Dar atunci cand fac marea sa. Sa cunoasca Oameni Este Noi, probabil, cel mai bun LUCRU.Give ne curga pe tatuajele pe Ingrijire le UA version Prezent, ai de gând sa obtine? Am mai multa cerneala versiune Viitor? ORICE stil de tatuaj grijă deosebita loc. Toate tatuajele mele au semnificat Diferite II, Dar version Acelasi Timp, un am simbolizeaza, Puterea si Perspectiva Importante Asupra vietii. Tocmai am Primit Gatul meu si degetele tatuat versiune urmă cu o Saptamana, Nu pot ca Spune Primesc mai mult ORICE clipă In curand. Am o dependenta de script tatuaje, Dar Im Rupere DIN ea si speram sa obtinem niste Lucrare Urban. 



                                             http://www.modelmayhem.com/2465261                                           

                                   https://instagram.com/malikrystal/                     












No comments:

Post a Comment

Va plac tatuajele?ce fel de tatuaje?